Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Το ιστολόγιο αυτό δημιουργήθηκε για να εξοικιωθούν με σοβαρότητα τα παιδιά της Ε΄-Στ τάξης στον κόσμο της τεχνολογίας, πάντα με προσοχή για να καταλάβουν και να αποφεύγουν τους κίνδυνους του διαδικτύου!!!

Κυριακή 16 Ιουνίου 2013

KAΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!

Ήρθε το καλοκαίρι.. επιτέλους καιρός ξεκούρασης και χαλάρωσης.
ξεκουραστείτε, παίξτε και γελάστε! Είστε παιδιά και σας αξίζει!
Για αυτούς που φεύγουν καλή σταδιοδρομία και καλή δύναμη για το Γυμνάσιο!
Για αυτούς που μενουν καλή ξεκούραση να μπείτε δυναμικά στην έκτη τάξη!
Αλλα μέχρι τότε σε όλους σας σας αξίζει η ανεμελιά και η χαρά του καλοκαιριού!
 Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για την όμορφη χρονιά που περάσαμε μαζί και το χαμόγελό σας που μου το δίνατε απλόχερα! Όπως και να έχει είμαι πολύ περήφανη για σας και για την προσπάθεια σας να γίνετε καλύτεροι.. Αυτό μου έδωσε δύναμη να γίνω κι εγώ καλύτερη!
Σας αγαπώ και σας φιλώ! Καλό καλοκαίρι!

4 σχόλια:

  1. κυρία και εγώ σας αγαπώ πολύ και ελπιζώ να σας έχουμε και του χρόνου μαζί μας!!!ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΡΑΣΥΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κυρία μπείτε στο teachers for europe στα σχόλια για να δείτε τι σας έχω γράψει!!!!!!!!!!!! ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΡΑΣΥΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. :D ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΡΑΣΥΡΗΣ


    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράφω μόνο ελληνικά...!!! :D